Mit gondolsz eddig a blogról?

2011. november 8., kedd

Cím nélküli 1. fejezet

Kellemes nyári éjszaka volt. De valamiért mégis úgy érzem kiráz a hideg, pedig nem az rázott, hanem az a tudat, hogy egy ilyen szűk utcán együtt megyek Aeliával.
-Merre tartunk?- kérdeztem reménykedve. -Sose mondod el hova megyünk!
-Egy olyan helyre, ahol ritka a mi fajtánk! Fontos emberrel fogunk találkozni!
Eddig mindig költözködtünk. Majdnem minden hónapban, egy újabb nagyváros felé vettük utunkat.
-Aelia?
-Igen?
-Miért költözünk folyton?
-Már elmondtam! Azért hogy ne legyünk feltűnőek!
-De nem ezzel leszünk azok?
-Jaj Zackarias hagyd abba!
Csendben meneteltünk tovább. Az utca teljesen kihalt volt. Azon sem lepődtem volna meg, ha tetemeket látunk mindenfele. Ez a szokás, ha megeszel valakit, olyan helyre viszed, ahol a civilek semmit sem látnak!
-Zackarias, ha ott leszünk ne, ismétlem dumálj! Meg ne csinálj balhét! A múltkori is bőven elég volt!
-A múltkori az a hapek hibája!
-Lehet de akkor is! Kérlek!
-Jó!
Befordultunk egy zsákutcába. Az utca végén egy elhagyatott kocsma állt. Csak egy-két vendége volt, de azok is az alja népből!
-Tudom Zack, de ez volt a legjobb hely erre a találkozóra!
-Elhiszem...
Besétáltunk a vasajtón. Bent mégborzalmasabb volt, mint kint. Viharvert bútorok, betört ablaküvegek, rothadó polcok és penész szag! Volt más szag is, de nem mertem belegondolni, hogy vajon az alkohol, vagy a hányás okozza -e?!
-Oda!-mutatott egy távoli helyre.- Itt várunk!
-Oké!
Egy kicsi, köpcös ember sietett felénk.
-Kérnek valamit az idegenek?
-Két korsó sört!-Aelia iszik?!
-Már vagy 200 éve.-mondta, amikor a kocsmáros elhúzott.
-Aha...
Csak bámultam. De nem gondolkoztam semmin. Inkább jobban körbe néztem. Alig volt három ép asztal . Viszont sok por és pókháló volt! Még a poharak is olyanok voltak! Az emberek hangosan vígadtak, néha azt is hallani lehetett, hogy rólunk beszéltek! Túlságosan mások voltunk ehhez a helyhez képest...
-Tessék! Egészségükre!
A csapos letette a poharakat. Aelia gondolkodás nélkül beleivott, majd letörölte a habot a szájáról.
-Igyál, nagyon jó!
Felemeltem és letöröltem a felesleges koszt, majd én is belekortyoltam. Tényleg jó volt. De jobb lett volna, ha nem ezen a helyen iszom!
-Lehet...
-Aelia légyszíves ne csináld ezt!
-Jó-jó!
Az ajtó kinyilt. Megéreztem a friss levegővel keveredő vér és rothadás szagát. Egy vámpír lépett be a kocsmába...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése